Terug naar overzicht
  • Provincie

    Flevoland

  • Branche

    Lokale overheid

  • Functie

    Overig

  • Opleidingsniveau

    MBO

  • Gewenst aantal uren

    0 - 24 uur

  • Dienstverband

    Detachering

  • Plaats

    Harmen Visserplein 1, Emmeloord

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Medewerker Burgerzaken
24 uur per week

Dit ga je doen
Als medewerker Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor de afgifte van reisdocumenten en rijbewijzen. Daarnaast verwerk je aangiftes van verhuizingen
en verstrek je uittreksels uit de Basisregistratie Personen (BRP). Deze aanvragen ontvangen we digitaal of vinden plaats aan de balie. Je bent op de hoogte van de geldige wet- en regelgeving. En je kunt de identiteit van de klant vaststellen. Daarnaast herken je de signalen van identiteitsfraude. De medewerkers van Burgerzaken kennen vaste werktijden en werken conform een rooster.

Dit breng je mee

  • Je hebt een opleiding op MBO-niveau.
  • De basisopleiding Burgerzaken op MBO niveau is een pré.
  • De kandidaat heeft 1 jaar ervaring in de afgelopen 2 jaar als medewerker burgerzaken.
  • Je hebt ervaring in het werken met Centric applicaties zoals Key2Burgerzaken en/of Portaal.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel mondeling als via de digitale kanalen.
  • Je bent proactief, een teamplayer, goed in multitasking en altijd op zoek naar verbetermogelijkheden die je met het team weet te realiseren.


Het cluster Klant Contact Centrum
In het Klant Contact Centrum werken ongeveer 40 medewerkers binnen de verschillende vakgebieden Receptie & Telefonie, Sociaal Loket, Woonomgeving en Burgerzaken. Inwoners en ondernemers hebben via de telefoon, balie, e-mail of social media dagelijks contact met onze medewerkers. Het zijn belangrijke kanalen voor onze brede dienstverlening. Dat betekent dat bereikbaarheid en kennis van onze processen belangrijk zijn om goed te kunnen helpen. Klantgericht denken en handelen is voor jou vanzelfsprekend.

Het team Burgerzaken
Burgerzaken telt drie verschillende teams: frontoffice, klantmanagers en kwaliteit. De werkzaamheden van de frontoffice bestaan o.a. uit het verwerken van verhuizingen en het verstrekken van paspoorten en rijbewijzen. De klantmanagers voltrekken huwelijken, behandelen naturalisatieverzoeken en casussen waarbij sprake is van internationaal privaatrecht. De medewerkers van team kwaliteit voeren onder andere adresonderzoeken uit en beoordelen de aangiftes briefadres.

Functie eisen

Eisen:

  1. De kandidaat heeft een afgeronde MBO opleiding;
  2. De kandidaat heeft 1 jaar ervaring in de afgelopen 2 jaar als medewerker burgerzaken;
  3. De kandidaat heeft ervaring in het werken met Centric applicaties zoals Key2burgerzaken en/of Portaal.

Wensen:

  1. De kandidaat heeft een afgeronde basisopleiding Burgerzaken.

Competenties

  • Communicatieve vaardigheden;
  • Klantgericht;
  • Pro-actief;
  • Teamplayer.

Inschrijven tot

Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 11-08-2022 tot 12:00 uur.

Gewenst aantal uren

24 uur per week.

Arbeidsvoorwaarden

In overleg,

Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 11-08-2022 tot 12:00 uur.

Ref. URL

https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p00000A2OtyEAF#

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures