Terug naar overzicht
  • Provincie

    Noord Holland

  • Branche

    Lokale overheid

  • Functie

    Beleidsmedewerker

  • Opleidingsniveau

    HBO WO

  • Gewenst aantal uren

    32 - 40 uur

  • Dienstverband

    Detachering Interim

  • Plaats

    Raadhuisstraat 1, Landsmeer

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Organisatie
Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid. Met het organisatie ontwikkelplan zijn we gestart om als organisatie in te spelen op veranderingen waarbij we investeren in onze medewerkers, die veel ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen. Van onze medewerkers vragen wij dat zij actief meedenken en werken aan zowel de eigen ontwikkeling als die van de organisatie. Hiertoe biedt de gemeente Landsmeer alle kansen om jezelf te blijven ontwikkelen, nieuwe werkwijzen te ontdekken en te implementeren. Resultaatgerichtheid, verantwoordelijkheid, pro activiteit, verbinden en communicatie zijn hierbij onze sleutelwoorden.

Opdracht
een beleidsmedewerker APV en bijzondere wetten voor een functie met afwisselende taken en veel vrijheid.

  • Je schrijft beleid op het gebied van de APV, bijzondere wetten en Bibob;
  • Je geeft advies aan het gemeentebestuur en overlegt met de burgemeester;
  • Je coördineert de inzet van de BOA’s en voert overleg met politie, omgevingsdienst, jeugdnetwerkoverleg en verkeerscommissie;
  • Je werkt nauw samen met de beleidsmedewerker Openbare Orde en

Veiligheid aan de dorpse leefbaarheid in de openbare ruimte;

  • Je coördineert en behandelt zelf de grotere aanvragen om ontheffingen/vergunningen;
  • Je adviseert in handhavingszaken en bezwaar- en beroepszaken;
  • Je bent voorzitter van het integraal gemeentelijk handhavingsoverleg, voorzitter van het veiligheidsoverleg tijdens evenementen en secretaris van de marktcommissie.

Functie eisen

Eisen:

  1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met beleidsadvisering op het gebied van APV en bijzondere wetten;
  2. Aantoonbare werkervaring met vergunning aanvragen.

Wensen:

  1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met beleidsadvisering op het gebied van APV en bijzondere wetten;
  2. Aantoonbare werkervaring met het aansturen van  handhavers (boa);
  3. Aantoonbare werkervaring met klantcontacten op het gebied van vergunningen en handhaving;
  4. Aantoonbare werkervaring met bezwaar en beroep procedures;
  5. Kandidaat is bereid om minimaal 3 dagen (in ieder geval maandag) per week op locatie in Landsmeer te werken.

Competenties

  • Communicatief;
  • Analytisch;
  • Secuur.

Inschrijven tot

Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 18-08-2022 tot 12:00 uur.

Gewenst aantal uren

32 - 36 uur per week.

Arbeidsvoorwaarden

In overleg,

Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 18-08-2022 tot 12:00 uur.

Ref. URL

https://app.flextender.nl/jobs/detail/9464

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures