Terug naar overzicht
  • Provincie

    Noord Holland

  • Branche

    Lokale overheid

  • Functie

    Adviseur

  • Opleidingsniveau

    HBO WO

  • Gewenst aantal uren

    32 - 40 uur 24 - 32 uur

  • Dienstverband

    Detachering Interim

  • Plaats

    Stadhuisplein 1, Amersfoort

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving


Waar ga je werken?
In Amersfoort –een stad met ruim 155.000 inwoners- is het belangrijk dat inwoners, ondernemers en de gemeente samen optrekken voor een fijne en veilige stad. Je gaat werken op de afdeling Samen Leven. Belangrijke inhoudelijke aandachtsgebieden binnen de afdeling Samen Leven zijn welzijn, sport, armoede, arbeidsmarkt, onderwijs, diversiteit en (jeugd)zorg. Binnen de afdeling werken we volgens de agile principes in 12 opgaveteams. Jij gaat werken in het opgaveteam dat zich vooral bezighoudt met Data, analyse en proces.


Wat ga je doen?
De gemeente Amersfoort koopt sinds 2015 zorg en ondersteuning in ten behoeve van haar inwoners en de inwoners vano mliggende regiogemeenten. De gemeente is voor de implementatie van de nieuwe inkoop Sociaal Domein op zoek naar een projectleider. Deze projectleider is belast met de implementatie van de nieuwe inkoop naar de mensen, processen en applicaties. De nieuwe inkoop dient te worden geïmplementeerd in 3 regionale zorgadministraties. Eenduidige werkwijze binnen deze 3 regionale zorgadministraties is een uitgangspunt. De werkzaamheden binnen deze implementatie zijn bijvoorbeeld:

  • Juist gebruik van het landelijk berichtenverkeer
  • Opstellen werkwijze van de keten, wie doet wat en op welk moment.
  • Opstellen administratieprotocol
  • Organiseren van de juiste sturingsinformatie voor deze nieuwe manier van inkopen
  • Opstellen procesbeschrijvingen voor de verschillende stakeholders in de keten
  • Bepaling van de overgangsperiode
  • Bepaling effect van de nieuwe inkoop op de betrokken afdelingen

Functie eisen

Eisen

1. Minimaal 10 jaar werkervaring binnen het bestuurlijk domein en ervaring met een vergelijkbaar traject. 
2. Ervaring met sturingsproblematiek in het sociaal domein, waarbij de nadruk lag op het betrekken van de business bij het vormgeven van de sturing op basis van BI-rapportages.
3. WO diploma

Wensen

1. Ervaring met projectmanagement binnen een bestuurlijke setting.
2. Kennis en ervaring met AO/IB, risicomanagement, financiële verantwoordingen en accountantscontrole.

Inschrijven tot

Reageren tot 12 augustus 12.00 uur

Gewenst aantal uren

32 uur per week

Arbeidsvoorwaarden

in overleg - Reageren tot 12 augustus 12.00 uur

Ref. URL

https://www.gemeenteamersfoorthuurtin.nl/Opdracht/Gemeente-Amersfoort/Adviseur-administratieve-implementatie-inkoop-23/855

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures